Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Znalezione poradnikimagnify

Wkrótce konkurs GAMEINN wspierający rozwój polskiego sektora gier wideo

2016-05-18 11:06:50

Od 1 czerwca twórcy gier wideo będą mogli składać wnioski o dofinansowanie badań przemysłowych i prac rozwojowych w konkursie w ramach programu sektorowego GAMEINN ogłoszonym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. W tym roku do rozdysponowania jest 80 mln zł.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Dyskusja wokół największego badania polskich graczy

2014-12-23 15:24:20

Największe badanie polskich graczy wyklucza grających od czasu do czasu i to sprawia, że wyniki są niemiarodajne – wskazuje część ekspertów. Dyskusja najbardziej podzieliła środowisko i naukowców właśnie w ocenie metodologii.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Superkomputer „Zeus” znowu najlepszy w Polsce

2014-06-24 12:27:25

Superkomputer „Zeus” z Akademickiego Centrum Komputerowego Cyfronet AGH po raz kolejny okazał się najlepszy w Polsce. Zajął 176. miejsce w rankingu TOP 500 najpotężniejszych komputerów na świecie.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Polecane sale na szkolenia informatyczne

2014-05-06 14:14:54

Przeprowadzenie szkolenia informatycznego jest nieco bardziej skomplikowane od organizacji typowego kursu. Trzeba bowiem znaleźć specjalnie przystosowaną salę, czyli taką, która wyposażona jest w komputery.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Polski wynalazek zmienia rynek gier komputerowych

2014-01-15 15:14:43

Poznaniacy, Michał Bąk i Patryk Strzelewicz, wirtualną rzeczywistość połączyli ze światem tradycyjnej rozrywki. Ich elektroniczna kostka do gier planszowych, która dzięki technologii bezprzewodowej łączy się z tabletem i smartfonem, ma szansę na globalny sukces.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Pejzaże malowane dźwiękiem w grach komputerowych

2013-08-19 09:36:42

Dźwięk inaczej rozchodzi się w jaskini, a inaczej - w hali. Zespół z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie pracuje nad tym, by dźwięki w grach komputerowych były precyzyjnie modyfikowane w zależności od przestrzeni, w jakiej znajdzie się wirtualny bohater.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Neurogra, czyli fitness szarych komórek

2013-06-21 08:28:51

Gry komputerowe mogą rozwijać umysł, poprawiać koncentrację, pamięć, logiczne myślenie i szybkość. Od czerwca każdy internauta może skorzystać z bezpłatnej Neurogry, czyli fitnessu szarych komórek. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej, by przez kolejne trzy tygodnie trenować pamięć.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

CERT: groźny wirus atakuje polskich użytkowników banków internetowych

2013-05-10 11:03:13

Polacy korzystający z usług bankowości elektronicznej są narażeni na działanie nowego groźnego wirusa – ostrzegają eksperci CERT Polska. Wirus o nazwie E-Security umożliwia cyberprzestępcom wykradanie haseł do kont bankowych i może skutkować utratą pieniędzy.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

CERT: Ponad 10, 5 mln zgłoszeń o zagrożeniach w sieciach komputerowych

2013-04-29 09:28:46

Ponad 10, 5 mln zgłoszeń dotyczących naruszania bezpieczeństwa w polskich sieciach komputerowych otrzymał CERT Polska w 2012 roku. Najczęściej dotyczyły one rozsyłania spamu i działania botnetów, czyli sieci komputerów kontrolowanych przez cyberprzestępców.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Ekspert: prawie dwukrotnie wzrosły cyberataki na małe firmy

2013-04-25 09:39:54

Cyberprzestępcy zmieniają taktykę i coraz częściej atakują małe firmy, dzięki którym mogą dokonać większych ataków na duże przedsiębiorstwa - wynika z ogłoszonego w poniedziałek 22 kwietnia "Raportu o zagrożeniach bezpieczeństwa w internecie w 2012 roku" firmy Symantec.

Czytaj dalej … Czytaj cały artykuł

Strona: 1 2 3